Condiţii de cumpărare
Condiţii de cumpărare
Alegerea produsului
Cumpărătorul are posibilitatea să aleagă şi să comande produsele magazinului. Cumpărătorul poate vizualiza detaliile produsului ales, făcând click pe acesta. Dacă doreşte să cumpere, trebuie să pună produsul dorit într-un coş virtual, apăsând butonul „În coş. Făcând click pe butonul „Vizualizare” al coşului va găsi produsele puse în coş în cursul cumpărăturii, respectiv valoarea finală a facturii şi costul de trasport. Aici poate fi verificat corectitudinea comenzii. Preţurile şi cantităţile, pot fi modificate, corectate după dorinţă. Coşul calculează automat totalul comenzii.
Lansarea comenzii
Dacă cantităţile produselor din coş sunt corecte, s-a verificat totalul şi aţi decis să cumpăraţi produsele respective, atunci doar faceţi click pe butonul "Mai departe la casă". După care aveţi posibilitatea de a vă autentifica, de vă înregistra ca şi client nou, sau de a cumpăra fără a înregistrare.
Dacă aţi mai cumpărat în magazinul nostru, atunci vă rugăm să introduceţi adresa de e-mail şi parola specificate la înregistrare. Dacă doriţi să vă înregistraţi ca şi client nou, atunci vă rugăm să vă introduceţi datele personale necesare pentru cumpărare, care vor fi salvate în sistem şi cu următoarea ocazie doar vă autentificaţi. Dacă doriţi să cumăpăraţi fără să vă înregistraţi, trebuie să specificaţi adresa de facturare şi de livrare.
La pasul următor alegeţi modalitatea de livrare (preluare personală, livrare prin curier sau prin poştă), respectiv modul de plată (ramburs, card bancar, transfer bancar, Paypal, cash). Dacă sunteţi de accord cu conţinutul comenzii, atunci faceţi click pe butonul „Comandă”.
Preţuri
Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă produsele magazinului nostru. Preţurile afişate sunt preţuri brute, conţin TVA, dar nu conţin taxa de transport. Taxa de transport poate fi găsit pe parcursul procesului de checkout, înainte de finalizarea comenzii, respectiv printre condiţiile de cumpărare. În situaţia în care apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, ne menţinem dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea respectiv corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre aceste modificări.
Prelucrarea comenzii
Prelucrarea comenzii se face în 24 ore.
Confirmare
La fiecare comandă trimitem o confrimare prin e-mail. Asta însemnând că în urma lansării comenzii veţi primi un e-mail automat despre primirea comenzii şi (ulterior) unul despre momentul preconizat pentru livrare. Pentru clarificări prin telefon, vă rugăm sunaţi la serviciul de relaţii cu clienţii, sau la oricare din numerele de telefon din e-mail.
Condiţii de plată
În magazinul nostru aveţi posibilitatea de a plăti prin transfer bancar, cu card bancar sau prin plată directă în cazul rambursului. În acest ultim caz veţi plăti integral valoarea facturată, inclusiv taxa de transport, celui care livrează comanda.
Transport
Transportul şi livrarea produselor comandate se face cu ajutorul firmelor de curierat și a Poştei Române. Termenul de livrare este specificat în cursul procesului de checkout, respective în e-mailul de confiormare a comenzii. Aveţi posibilitatea de a discuta data livrării şi prin telefon, la numărul din e-mailul de confrimare.
Modalităţi de transport:
Timp de livrare: 24 – 48 ore
Taxă de transport:
Rezilierea transportului
Dacă magazinul online nu-şi respectă obligaţiile cotractuale pentru că produsele contractate nu îi stau la dispoziţie, respective nu poate furniza serviciile comandate, are obligaţia de a informa beneficiarul. Magazinul online nu face contract cu minorii. Cumpărătorul declară că nu este minor prin acceptarea condiţiilor comerciale.
Returnarea produsului
Produsul poate fi returnat doar în condiţii originale, în ambalajul original, fără diferenţe cantitative şi calitative.
Informaţii privind condiţiile contractuale
Contractul se încheie în limba română, contractual încheiat este considerat a fi contract scris. Contractul încheiat va fi înregistrat și va fi ulterior disponibil.
Dreptul la renunţare / Garanţia de returnare
Cumpărătorul poate renunţa la contract în 10 zile lucrătoare, fără numirea motivului. Cumpărătorul îşi exercită dreptul la renunţare începând cu ziua în care a preluat marfa. Vânzătorul are obligaţia de a restitui suma plătită de cumpărător în cel mult 30 de zile, de la data renunţării.
Costurile de returnare a mărfii vor fi suportate integral de cumpărător. Nu sunt alte cheltuieli suportate de Cumpărător. Vânzătorul în schimb are dreptul să pretindă despăgubiri pentru acoperirea pagubelor cauzate de utilizarea necorespunzătoare a mărfii. Dacă marfa returnată în baza exercitării dreptului de returnare nu este în stare ireproşabilă, astfel încât să poată fi revândută, atunci cumpărătorul are obligaţia de a plăti daune, în condiţiile în care deprecierea, distrugerea mărfii, respectiv imposibilitatea de returnare a ei din orice alt motiv s-a produs intenţionat sau din neglijenţă.
Dacă se dovedeşte la desfacerea ambalajului în faţa personei care face livrarea (factor poştal, curier), că marfa a fost deteriorată înainte de preluarea acesteia, asigurăm răscupărarea imediată şi anularea vânzării. Orice deteriorare sau lipsă constatată la preluarea mărfii trebuie specificată în procesul verbal de constatare încheiat cu ocazia livrării între cel care predă şi cel care primeşte marfa! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau lipsuri constatate ulterior!
Textul H.G. nr. 17/1999 referitor la exercitarea dreptului de restituire poatre fi găsit pe pagina OPC.
Dreptul de proprietate
Vânzătorul deţine dreptul de proprietate a mărfii până la plata integrală a acesteia. În cazul comenzilor greşite, neacceptate, produsul va fi preluat în stoc pe numele “noului proprietar”, iar în urma unui proces nou de vânzarea a acestuia încheiat cu success, plata contravalorii se va face în contul noului proprietar!
Modificarea, ştergerea comenzii
La înregistarea unei comenzi, software-ul magazinului online va trimite o informare automată cumpărătorului despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată contract încheiat între vânzător şi cumpărător!
În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în 48 de ore, vor înceta obligaţiile de ofertare ale acestuia.
Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la inceperea onorării comenzii. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respective despre începerea onorării, din acest moment cumpărătorul are posibilitatea de a renunţa la comandă doar personal prin serviciul de relaţii cu clienţii, sau prin modalităţile specificate la meniul “Relaţii cu clienţii” şi “Contact”.
Comanda poate fi modificată ulterior doar în scris prin e-mail sau telefax (nr. de fax, adresă de e-mail, telefon)